Pajūrio naujienos
Help
2024 Kovas
Pi 4111825
An 5121926
Tr 6132027
Ke 7142128
Pe18152229
Še29162330
Se310172431
Komentarų topas

Į traukinį nebeliko bilietų

  • Irena ŠEŠKEVIČIENĖ
  • Problema
  • 2017-06-27

Traukiniu apie 16. 30 val. vykti į Vilnių išsirengę kretingiškiai keleiviai buvo nemaloniai nustebinti, geležinkelio kasoje prieš kelionę nebegavę nusipirkti bilietų. Lygiai tas pats nutiko ir šeštadienį iš sostinės grįžtant namo. Žmonės piktinosi – nejaugi bendrovei „Lietuvos geležinkeliai“ nereikia pinigų, jei nesutvarko keleivių vežimo infrastruktūros?

Tačiau ši situacija nenustebino bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ atstovų, nes, jų žodžiais, kelionės traukiniais vasarą vėl tapo populiarios, o prie pernai paleistų naujųjų modernių traukinių techniškai neįmanoma prikabinti papildomų vagonų.

„Vasarą keliautojų srautai padidėja kelissyk. Nors bendrovė įsigijo 7 modernius traukinius, tačiau vis dėlto nesutalpina visų norinčiųjų jais keliauti, ypač – savaitgaliais. Todėl penktadienio vakarą iš Vilniaus yra paleidžiamas senojo modelio traukinys, prie kurio galima papildomai prikabinti vagonų – iš sostinės pajuda sąstatas su 9-10 keleivių pripildytais vagonais. Tas pats traukinys sekmadienio vakarą keleivius parveža namo. Vienu metu šis traukinys gali sutalpinti iki 420 keleivių“, – pasakojo bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ komunikacijų departamento atstovė Inga Čiuberkytė.

Tačiau, jos žodžiais, paprastomis darbo dienomis tarp Vilniaus ir Klaipėdos, sustojant ir Kretingoje, kursuoja naujieji, Lenkijoje pagaminti „Pesa 730 ML“ traukiniai, kurie daugiausiai teturi 4 vagonus ir tetalpina 150 keleivių.

„Būtent dėl šių naujųjų traukinių kelionės geležinkeliu itin išpopuliarėjo. Šie traukiniai yra su žemomis grindimis, pritaikyti neįgaliųjų poreikiams, su ergonomiškomis sėdynėmis bei kontroliuojamais oro kondicionieriais. Tai – ekologiški traukiniai: lyginat su senaisiais šilumvežiais, jie sutaupys apie 900 tūkst. l kuro per metus, ir tokiu būdu net 7,5 t sumažės į aplinką išmetamų kietųjų dalelių kiekis“, – sakė bendrovės atstovė.

Beje, kelionės traukiniais perpus pigiau kainuoja studentams, pensininkams, tremtiniams.

I.Čiuberkytė ragino keleivius, žinančius, jog teks keliauti traukiniu, iš anksto įsigyti bilietus – internetu arba kasoje. „Jeigu bilietų nebėra kasoje, siūlyčiau pasiteirauti traukinio palydovo, ar yra galimybė važiuoti tam tikrą atstumą stovint. Tačiau pasitaiko, kad žmogus pats priima sprendimą stovėti, o po to pavargsta ir pradeda kaltinti palydovus“, – sakė ji.

Šią vasarą, patikino pašnekovė, buvo paleistas naujas maršrutas į pajūrį, – iš Kretingos geležinkelio stoties kelionės organizatorė bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ pasirūpina, kad keleiviai būtų nuvežti į Palangą, o iš Klaipėdos stoties – į Neringą. „Žmonės labai patenkinti šia naujove, ir, nors vasara dar neįsibėgėjo, žmonės jau noriai renkasi kelionę į pajūrį traukiniu“, – tvirtino I. Čiuberkytė.


Visos teisės saugomos. © 2006-2017 UAB 'Pajūrio naujienos'. Atsakomybės apribojimas. pingvinas