Pajūrio naujienos
Help
2024 Kovas
Pi 4111825
An 5121926
Tr 6132027
Ke 7142128
Pe18152229
Še29162330
Se310172431
Komentarų topas
Dėl slidžių kelio dangų vairuotojai dažniausiai kaltina kelininkus, tačiau patys neretai užmiršta pasirinkti saugų greitį.

Kretingos rajone, kelyje Salantai–Grūšlaukė–Benaičiai, sausio 17 d. apie 16.13 val. automobilis „Peugeot“, kurį vairavo 1962 m. gimęs kretingiškis, neatsižvelgęs į eismo sąlygas ir kelio dangą, pasirinko nesaugų greitį, todėl nesuvaldė automobilio, nuvažiavo nuo kelio sankasos ir įvažiavo į melioracijos griovį.

Eismo įvykio metu sužalotas vairuotojas, kuriam Klaipėdos universitetinėje ligoninėje diagnozuota politrauma. Taip pat sužalotas kartu važiavęs keleivis, gimęs 1967 m. Kitas kartu važiavęs keleivis, gimęs 1993 m., pristatytas į ligoninės priėmimo skyrių medikų pagalbos atsisakė. Įvykio dalyviams paimti kraujo mėginiai blaivumui nustatyti.

Šis eismo įvykis – ne vienintelis rajone, kurio metu transporto priemonė nuvažiavo nuo kelio. „Praėjusį savaitgalį vykome į septynis eismo įvykius. Kiek iš viso susidūrimų ir nuvažiavimų nuo kelio yra, negalime tiksliai pasakyti, nes patys eismo dalyviai išsiaiškina, kieno yra kaltė ir užsipildo reikiamus dokumentus“, – apie savaitgalio įvykius pasakojo Kretingos rajono policijos komisariato Reagavimo skyriaus vyriausiasis tyrėjas Tomas Mikelkevičius.

Baigiantis sausiui vairuotojams vis dar sunku suvokti, kad yra žiema, todėl eismo sąlygos yra kur kas sudėtingesnės. Dažniausiai puolama kaltinti kelininkus neatlikus savo darbų, tačiau T. Mikelkevičius paskatino visus atsigręžti į save: „Važiuodamas matau, kaip keli automobiliai važiuoja saugiu greičiu, tačiau atsiranda bent vienas „gudresnis“, kuris sugalvoja lenkti, nepaisant, kad kelias slidus. Kokie tada gali būti priekaištai kelininkams?“

Esant slidžiai kelio dangai reikia vengti staigių judesių, staigiai nesukti, nemanevruoti. „Jeigu yra leistinas maksimalus greitis, tai nereiškia, kad jis yra saugus greitis. Reikia pasirinkti tokį greitį, kuris iš tikrųjų yra saugus, tokį, kad prireikus sugebėtumėte suvaldyti automobilį“, – paaiškino T. Mikelkevičius.

Taip pat reikia atsižvelgti į pavojingesnius kelio ruožus: greičiau apledija tiltų, miško ruožai. „Užmiesčio kelias yra kiek pavojingesnis. Leistinas greitis didesnis, pusto, būna slidžių kelio ruožų, ir žvėrys gali išbėgti. Vienas tokių ruožų – kelias Jokūbavo link“, – galimus pavojus vardijo T. Mikelkevičius.

Iškritus daugiau kritulių „Kretingos komunalininkui“ teko dar labiau suaktyvinti gatvių, šaligatvių priežiūrą. „Darbuotojai dirba neskaičiuodami valandų. Atsižvelgus į oro sąlygas darbas organizuojamas ir savaitgaliais. Praėjusį sekmadienį mūsų įmonės darbuotojai dirbo iki pusės septynių vakaro“, – kalbėjo bendrovės „Kretingos komunalininkas“ direktorę pavaduojanti Reda Bendikienė.

Šią žiemą jau išbarstyta 400 tonų techninės druskos ir 40 tonų druskos-smėlio mišinio. „Esame paskelbę naują viešąjį pirkimą druskai įsigyti, nes planuotus kiekius jau išnaudojome“, – sakė R. Bendikienė.


Visos teisės saugomos. © 2006-2017 UAB 'Pajūrio naujienos'. Atsakomybės apribojimas. pingvinas