Pajūrio naujienos
Help
2022 Gruodis
Pi 5121926
An 6132027
Tr 7142128
Ke18152229
Pe29162330
Še310172431
Se4111825
Apklausa

Ar prieš senajam Kretingos parkui siūlant suteikti B. Burneikio vardą reikėjo viešos diskusijos?

Taip
Ne
Neturiu nuomonės
Komentarų topas

Auksinis ruduo žavus jaukumu. O taip pat tai ir puikus metas sustiprinti imunitetą prieš prasidedant darganų sezonui. Pateikiame jums malonių imunitetą stiprinančių priemonių TOP 5.

1. Sportas

Atslūgus karščiams puikus metas prisiminti sportą, o galbūt atrasti naują, dar nepatirtą būdą sportuoti, sutvirtėti ir atgauti žvalumą, gerą nuotaiką.

„Atostogų parke“ yra siūloma aibė sportuoti kviečiančių paslaugų. Kasdien Vandens ir pirčių erdvėje čia vyksta treniruotės vandenyje, kurios ypač naudingos sveikatai stiprinti.

Medicinos centro „Natura Termo SPA“, įsikūrusio gydymo ir sveikatinimo komplekse „Atostogų parkas“, medicinos vadovas gydytojas Nerijus Kemeklis pasakojo, kad sportuojant vandenyje yra mažesnė traumų tikimybė, todėl galima atlikti didesnės amplitudės pratimus. „Judant vandenyje dėl jo sukuriamo pasipriešinimo tolygiai dirba visi kūno raumenys. Sportuojant, atliekant pratimus, plaukiant ar tiesiog judant vandenyje ne tik stiprinami nugaros ir kiti raumenys, bet gerėja kraujotaka, širdies darbas, tuo pačiu ir kvėpavimo bei smegenų veikla. Ir visa tai turi teigiamos įtakos mūsų apsauginiam mechanizmui – imunitetui“, – vardijo jis.

Nuo rugsėjo 19 d. startuoja vaikų plaukimo mokykla. Reguliarios treniruotės vandenyje stiprina vaikų atsparumą peršalimo ligoms. Anot N. Kemeklio, sportuojantis ir plaukimo treniruotes lankantys vaikai serga rečiau ir lengviau negu bendraamžiai. Sportą vandenyje jis siūlo kaskart papildyti ir pasivaikščiojimu organizmą grūdinančiu neurostimuliuojančiu Kneipo takeliu bei kvėpavimo takus stiprinančiu ruskų pirties seansu. <>Vaikams plaukimo treniruotės itin rekomenduotinos, nes padeda kūno raumenims vystytis tolygiai, apsaugo nuo galimo stuburo iškrypimo (skoliozės) ir švelnina įvairių sutrikimų simptomus. Fiziškai silpnesniems vaikams plaukimo treniruotės ar individualios kineziterapinės treniruotės vandenyje – saugi ir smagi priemonė pasivyti bendraamžius.

2. Pirtys

Švariam, išsivaliusiam organizmui lengviau kovoti su virusais, todėl pirtys nuo seno turtina lietuvio sveikatą. 

„Atostogų parko“ pirtininkas Jonas Pudžmys pasakojo, kad pirtyje itin naudingas organizmui yra vanojimas vantomis, kurį galima išbandyti pirtyje Perenė vykstančių pirties programų metu.

„Vanojant organizmas įšyla giliau, masažuojama oda. Vantos, ypač beržinės, šilumoje išskiria medžiagas, panašias į muilą, tad vanojant kūną jos labai giliai prausia ir šveičia. Vanojant pagerinamas limfos tekėjimas. Laisvai cirkuliuojanti limfa gerai iš organizmo šalina medžiagas, nuodijančias organizmą ir sukeliančias sveikatos problemas“, – paaiškino profesionalus pirtininkas. 

Pirtyje taip pat yra treniruojamos kraujagyslės. 

„Karštoje pirtelėje jos išsiplečia, o po pirties atsivėsinant gėlo vandens baseine – susitraukia. Tai yra labai gera peršalimo ligų profilaktika – toks organizmas daug atsparesnis ligų sukėlėjams“, – tikino jis.

3. Haloterapija

Imunitetą stiprinti galima ir apsilankant druskų kambaryje. Malonioje aplinkoje, kur sienos, lubos, grindys padengtos specialia druska, į kvėpavimo takus patenka druskos mikrodalelės. „Tokioje aplinkoje valosi bronchai, gerėja jų bei nosies gleivinės sekrecija,“ – tvirtino gydytojas Nerijus Kemeklis. Organizmui stiprinti galima rinktis ir gydomąsias mineralinio vandens, bičių pikio inhaliacijas. Jos gerina kvėpavimo takų darbą, tad į kvėpavimo takus patekęs virusas bus greitai pašalintas ar sunaikintas.

4. Kvėpavimo mankštos

Dar viena itin naudinga priemonė imunitetui stiprinti yra kvėpavimo mankštos. 

Sąmoningas kvėpavimas yra plačiai naudojamos rytų medicinoje sveikatai stiprinti, panikos priepuoliams numalšinti. 

„Dažniausiai žmonės, ypač fizinio krūvio metu, kvėpuoja netaisyklingai. Sąmoningai kvėpuojant palaikomas teisingas iškvėpimo ir įkvėpimo santykis. Gilus, lėtas, ramus kvėpavimas kraujyje mažina anglies dvideginio kiekį, o taip pat mažina streso hormonų kiekį. Streso, nerimo paveiktas organizmas yra mažiau atsparus virusams. Streso hormonai per laisvuosius radikalus kenkia imunitetui,“ – patikino gydytojas N. Kemeklis. 

Tokios kvėpavimo mankštos medicinos centre „Natura Termo SPA“ yra atliekamos tiek suaugusiems, tiek vaikams.

5. Mineralinio geoterminio vandens baseinas

Nerimą mažinti ir imunitetą stiprinti galima ir atliekant procedūrą „Mineralų jūra“ mineralinio geoterminio vandens baseine. Plūduriuojant jame kūnas prisotinamas mineralų.

Taip pat atsipalaiduoti padeda ir kvapnios perlinės beržo lapų, dilgėlių, kadagių, pušų vonios, kuriose mintys rimsta, o kūnas – ilsisi.

Netradicinės medicinos gerbėjams galima rinktis akupunktūros seansus – jų metu stimuliuojami biologiškai aktyvūs organizmo centrai ir taip gerinama bendra savijauta, stiprėja imunitetas.

Šios ir kitos gydomosios ir ligų prevencijai skirtos procedūros atliekamos medicinos centre „Natura Termo SPA“.

SVARBI INFORMACIJA!

Jau nuo rugsėjo 5 d. „Atostogų parke“ sugrįžta klientų pamėgtos nuolaidos!

Pirmadieniais ir trečiadieniais iki 15 val. 50 proc. nuolaida bus suteikiama senjorams (po 15 val. – 25 proc. nuolaida).

Antradieniais ir ketvirtadieniais – nuolaidos apsilankyti Vandens ir pirčių erdvėje suteikiamos šeimoms, trečiadieniais – draugams, o penktadieniais – su nuolaidos kodu-slaptažodžiu, kurį rasite užsiprenumeravę „Atostogų parko“ naujienlaiškį.

Jeigu „Atostogų parke“ planuojate lankytis dažnai, galbūt jums verta įsigyti Kliento nuolaidų kortelę. Su ja šios nuolaidos suteikiamos kasdien darbo dienomis.

„Atostogų parko“

informacija


Visos teisės saugomos. © 2006-2017 UAB 'Pajūrio naujienos'. Atsakomybės apribojimas. pingvinas